بازیگر زن مشهور استرالیایی و زیباروی هالیوودی در نقش عروسک باربی
نوشته شده توسط : نوری

بازیگر زن مشهور استرالیایی و زیباروی هالیوودی در نقش عروسک باربی

ستاره زیباروی هالیوودی مارگوت رابی قرار است به زودی در نقش باربی مشهورترین عروسک دنیا نقش آفرینی کند.

بازیگر زن مشهور استرالیایی مارگوت رابی در حین مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم زنده و جدید هالیوود از شخصیت فانتزی باربی، مشهورترین عروسک دنیاست.

بازیگر زن مشهور استرالیایی

طبق گزارشات جدید این بازیگر زیباروی ۲۸ ساله قرار است به زودی برای بازی در این پروژه سینمایی وارد عمل شود. به گزارش نیک صالحی اخبار مربوط به پیرامون حضور مارگوت رابی در نقش باربی همزمان با خروج امی شومر از این فیلم به دلیل تداخل در برنامه های کاری اش منتشر شد.

بازیگر زن مشهور استرالیایی

مارگوت رابی در نقش باربی بازی خواهد کرد

وب سایت فیلم IMDB در مورد مضمون این فیلم نوشته ، ماجرای آن پیرامون یک عروسک است که در سرزمین باربی زندگی می کند ولی به دلیل آنکه به اندازه کافی فوق العاده نیست، تبعید می شود و ماجراجویی خود را در دنیای واقعی ادامه می دهد.

همچنین گفته می شود وقتی امی شومر بازیگر زن کمدین قرار بود در این نقش بازی کند، این فیلم ” سبک کمدی بزرگسالانه” داشت ولی اکنون مشخص نیست که اگر رابی این نقش را بپذیرد، آیا فیلمنامه تغییری خواهد کرد یا نه.

بازیگر زن مشهور استرالیایی

بازیگر زن مشهور استرالیایی مارگوت رابی

علاوه بر این ادعا می شود، بازیگر معروف برنده اسکار آن هاتوی ۳۵ ساله یکی دیگر از کاندیدهای مورد نظر برای بازی در نقش باربی بوده است.

همچنین بخوانید :  بازیگران زن نامزد دریافت جایزه اسکار سال ۲۰۱۴ +عکس

در حال حاضر مارگوت رابی یکی از پرتقاضاترین بازیگران زن هالیوودی است و بسیاری از فیلمسازان او را برای بازی در فیلم هایشان انتخاب می کنند و این درحالی است وی در مراسم اسکار گذشته نیز برای بازی در نقش خود در فیلم “من تونیا هستم” یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن بود.

بازیگر زن مشهور استرالیایی

بازیگر مشهور امی شومر

مارگوت رابی همبازی برد پیت و لئوناردو دیکاپریو

وی اکنون سخت مشغول بازی در فیلم جدید کارگردان معروف کوئنتین تارانتینو به نام “روزی روزگاری در هالیوود” است و دیگر بازیگران معروفی که با او بازی خواهند کرد، نام های آشنایی مانند برد پیت، لئوناردو دیکاپریو و داکوتا فانینگ هستند.

در فیلم مذکور این ستاره موبلوند نقش شخصیتی به نام شارون تات را بازی می کند، بازیگری که بی رحمانه در منزلش در لس آنجلس توسط اعضای خانواده منسون در سال ۱۹۶۹ به قتل رسید.

بازیگر زن مشهور استرالیایی

مارگوت رابی و همسرش تام اکرلی

برطبق گزارش های زیادی این ستاره مشهور در دسامبر سال ۲۰۱۶ با نامزد بریتانیایی اش تام اکرلی ازدواج کرده است ولی اخباری نیز مدعی هستند که این زوج دو سال پیش از این تاریخ ازدواج کرده و تاکنون مخفی نگه داشته بودند.





:: برچسب‌ها: باربی , سلبریتی , مارگوت رابی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: